24 Aralık 2012 Pazartesi

Çekiliş İçin Son Gün

Arkadaşlar bugün saat 24:00 da çekiliş için katılım son buluyor,yarın randomdan çekilişi yapıp sonucu açıklayacağım,24:00 dan sonraki katılımları üzülerek kabul edemeyeceği belirtmek isterim,yeni açtığım bloguma verdiğiniz destekten dolayı herkese çok teşekkür ederim,dediğim gibi çekilişlerimiz ileride de devam edecek,sevgiyle kalın.
                        İŞTE LİSTE
  1. Ayyüce
  2. Şenay
  3. Elkur
  4. Mamontenka
  5. Alonenes
  6. Oğuz Akdeniz
  7. Merve Bilgi
  8. Zeynep Yılmaz
  9. Kusan Kız
  10. Ebru Eser
  11. Yeşim Koç
  12. Yaşam Umudu
  13. Tılsım
  14. Özlem
  15. Mecig
  16. Mihriban
  17. Suzan7814
  18. Sineminbaharı
  19. İrem
  20. Pinklemprie
  21. Zeynep Üstün
  22. Meltem Özçelik
  23. Kübra Baran
  24. Lasangria
  25. Nagihan
  26. Bedia Cingöz
  27. Sibel Gündoğan
  28. Huzur Moda
  29. Leh
  30. Tuğba Yıldırım.
  31. Necla Şölen
  32. Gonca Gp
  33. Ela Mercan
  34. Funda Ceyhan

6 yorum:

  1. Bakkkkk 2 benim uğurlu sayımdır :) Her zaman da uğur getirdi bana :) Belliki bu benim olacak hahahahahahah :)

    YanıtlaSil
  2. ondan ikinci yorumu sen bıraktın,numaram 2 olsun diye değil mi tatlı,bakalım ne kadar şanslısın.

    YanıtlaSil
  3. hemen yazıyorum Ela'cığım,yorum bırakanları yazıyorum biliyorsun,kaçıracaktın nerdeyse.

    YanıtlaSil
  4. çok şükür yoksa anneme çok kızacaktım
    çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. Kızma annene,benim yaptığım çekilişe katılmak için 18 yaş şartı yok,kendin katıl bundan sonra anneni bekleme,ileride yine yapacağım çekiliş.

    YanıtlaSil

l,inl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...