4 Aralık 2012 Salı

Eva nedir?

EVA ; Etil Vinil Asetattan mamül olup esnek bir yapıya sahiptir. Geri dönüşümlü,son derece sağlıklı,bakteri üretmeyen,bir çok sanayide kullanılan bir üründür.Medikal alan bunlardan biridir.Artık tüm hobi malzemeleri satan yerlerde ve de kirtasiyelerde bulabilirsiniz,A4 ve daha büyük boyutlarda satılır,düz desenli ve simli çeşitleri vardır ,makinede yıkanır(simlisi ve desenlisi hariç),düşük ısıda ütülenir ve kullanım yerleri çok çeşitlidir,bu blogta evayla neler yapılacağını öğrenecek ,yapacak zamanı olamayanlar için benden ürün alma şansını da bulacaksınız,zevk almanız dileğiyle...




18 yorum:

  1. Öğrendim ne olduğunu, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. sanırım ilk defa duyuyorum, ilk defa görüyorum(sanırım) tabiki neler yapıldığını merak ediyorum:)
    hemen bir koşu hobi mağazasına gidip nasıl birşey olduğunu görmek ve dokunmak istiyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ne duruyorsun,birşeyler denemeyi de unutma,hoşgeldiniz bloguma bu arada.

      Sil
  3. acabaa bu evaları şekilli delgeçle kesebiliyormuyuz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı delgeçler kesiyor,bazıları kesmiyor denemeniz lazım ,alırken yanınızda küçük bir parça eva bulundurun derim.

      Sil
  4. Merhaba evayı çanta destek malzemesi olarak kullanabilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki ben sadece evadan çanta bile yapıyorum .gayet de sağlam oluyor.

      Sil
  5. çokça kullandığım harika bir malzeme EVA ve açılımını ilk kez sizden öğrenmiş bulunuyorum ve ayrıca yıkanabildiğini de bilmiyordum. Güzel bilgileriniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim çslışmalarınızda başarılar.

      Sil
  6. Eva ile yapilan ciceklere hayranim ve youtube de videolar izliyorum.. O gulleri ve diger guzel cicekleri 1 mm lik eva ile mi yoksa 2 mm lik eva ile mi yapiyorlar ? Bu konu ile ilgili oneriniz ne olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Yelda Hanım o çiçekler 2mm ile yapılıyor :)

      Sil
  7. büyük boy eva arıyorum bulamıyorum nerden temin edebilirim acaba
    bir pakette tek renk olacak simli ve simsiz yapışkansız

    YanıtlaSil
  8. Internetten 50x70cm eva yazıp aratın çıkacaktır.

    YanıtlaSil
  9. iyi günler eva 5mm kalınlığında bir tarafı çiltli istanbulda nerede bulabilirim şimdiden teşekkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikat kırtasiye Bakırköy'de var görünüyor.yine de telefon edip gidin derim.

      Sil

l,inl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...