17 Aralık 2012 Pazartesi

Oynak Gelin



Herkese Merhabalar.Evet son yaptığım bebeğimle ,gelinimle sizlerleyim,henüz damat yapmadım,yapacağım,ama 4-5 saatimi aldığımdan şimdilik sadece gelin var,biraz yalnızlığın tadını çıkarsın bırakın:)
Şimdi bunun adı niye oynak ona gelelim,bu gelinin sağ ayağını ve sağ kolunu oynar yaptım,izlediğim videoda sadece ayak oynuyordu ama ben kilitli torbalar varya onun telini atmadım onu da kolun içine koydum,dikkat ederseniz resimlere el ve ayak değişik pozisyonda,yine buket o videodakinden farklı,saçın arka kısmı çarpraz geliyor,gelinliğin önünde güller var ama yine de tasarım brezilyalılardan.Tamam videonun adresini de vereceğim,4 adet video izlemeniz lazım,anlamadıklarınızı hamra76@yahoo.com.tr den yanıtlayabilirim,damat yapınca görüşmek üzere,izlemede kalın lütfen.

8 yorum:

  1. Hahaah :) Oynak gelin hakikaten de oynakmış yani :) Çok güzel olmuş bence.. Gelinliği de tarz olmuş hani :) Yesinler onu :)

    YanıtlaSil
  2. sağol canım,senin diktiğğin elbiselere benzemez ama bu hızlıca olanı,dikme yok,yapıştırma:)

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş bu damadı da merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. yapıyorum az kaldı,izlemeye devam ,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. BENDE İSTİYORUM .... BUNLARDAN ÇOK TALI BİŞEY

    YanıtlaSil
  6. videoları izleyerek öğrenebilirsiniz,sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ay çok hoş:) emeğinize sağlık:)

    bende bloguma beklerim elifileberaber.blogsport.com

    YanıtlaSil

l,inl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...