30 Kasım 2013 Cumartesi

Tek Bakabildiğim Çiçek Bu

Ben çiçek özürlüyüm ,bakamıyorum çok istesemde.Ya kuruyorlar susuzluktan,ya çürüyorlar fazla sudan ya da kırılıyorlar taşınırken son 3 sene de 3  kere taşındığımızdan hiç çiçeğim kalmadı yine.Ama ben de kendime bir çiçek yaptım,gerçi bu minik birşey,yumuşatıcı kapağından.Önce evaları ince şeritler halinde kapak boyunca kesip kapağa sıcak silikon ile yapıştırıyoruz,sonra en üste mavi evadan bir şerit yapıp saksı gibi durmasını sağlıyoruz,aslında kapak yapsak bunun üstüne çöp kovası da olur.Neyse biz gelelim çiçeğe,kahverengi evadan kırpık kırpık parçaları içine doldur ve en üste ne çiçek istiyorsanız onu yapın,ben yeşil evaları açık yeşil akrilik boya ile boyayarak bu çiçeği yaptım,bir sonraki eva ürünümle karşınızda olacağım,herkese mutlu haftasonları....




6 yorum:

  1. Canım baştan canlı çiçek zannettim :) ama o kadar gerçek olmuş ki evadan çiçek yapmak harika bir fikir emeğine sağlık bebeğinin yanına da çok yakışmış öpüyorum sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'ciğim eva öyle bir malzeme ki gerçekten her türlü hobi yapılıyor ve böyle canlı oluyor aslında bundan sabredip bonsai yapmak lazım ama hani nerde o kadar zaman.

      Sil
  2. Panelden cicegi gercek sandim biliyo musun:)) pes dedi ya dun gece kizim muge bebegiyle uyudu parcakancak die odum koptu elindende alamadim sukur sabah kalktik sapasaglam:)) sen bu iste uzmansin ve teksin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim kolay kolay parçalanmaz o sıcak silikon çok güçlü merak etme sağol canımcığım güzel yorumların için ama arkadaşlar var benim gibi güzel bebekler yapan çok öpüyorum :)

      Sil
  3. aaaay evamıymış oooo:)) bende çiçek özürlüyüm:( hani gerçeği şurda dursun yapayıda 1 tane :))

    harika olmuşşşşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evadan canım ya,hayır bakabildiğim çiçekler oldu onları da çocuklar yolup attılar ne yapayım bende böyle yaptım.

      Sil

l,inl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...