13 Ocak 2014 Pazartesi

Pantolon Paçalarına


Herkese az stresli bir pazartesi dilerken bu sefer size oğluşumun pantolonunu göstermek istiyorum  daha doğrusu paçalarını.
Beni bilenler ikiz oğluşlarım olduğunu bilirler ve bir oğlum normal standartlarda olurken diğeri bayağı bir iri olduğundan böyle pantolonlarda sıkıntı yaşıyoruz,bedenini büyük alınca paçalar bir karış seviyesinde yerlerde sürünüyor,e bu durumda iş başa düşüyor eskiden bu paçaları keserdim şimdi biraz süs olsun biraz da seneye açarım (kilo almaz ümidiyle)diye bu şekilde eva ile paça süslemeye başladım,görünüşü dışarıdan kadife gibi duruyor kesinlikle de boya vermiyor ama dediğim gibi markalı evaları alın lütfen herşey gibi bu evaların da kopyaları mevcut.Benim gibi sıkıntı yaşayanlara bir fikir olması dileğiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

l,inl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...