14 Eylül 2014 Pazar

Doğal taş yaptım.


Bazen nefes almak için değişik şeyler yapıyorum.işte orada burada satılan doğal taşları siz de yapabilirsiniz.Aslında porselen hamurundan değişik obje yapacaktım.ama hamurum biraz sert oldu.ben de bu taşları yapmaya karar verdim.zaten bu şekilde dalgalı taşlar için böyle sert hamur gerekiyor.
İşte sert porselen hamur tarifi:
1ölçek beyaz tutkal
1 1/4 ölçek(1tam+1 çeyrek) Mısır nişastası
1yemek kaşığı bebek yağı
1 yemek kaşığı limon suyu yada sirke
Bunları karıştırıp hamur elde edin.buzdolabında 1 gün dinlendirin.
Sonra 5-6 parçaya bölün.
Herbirinin üzerine 2 renk akrilik boya sürüp elinizle fındıktan azıcık büyük parçalar koparıp top yapın .hamur kuru olduğundan boya hemen karışmayacak.bu da dalgalı yapacak taşları.kurumaya bırakın.ve son olarak üzerine tırnak cilası sürün.hepsi bu kadar.

4 yorum:

  1. Ben sirke koy muyor dum bir de sirkeli deneyim tesemkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sirke ya da limon suyu artık evde hangisi varsa Nihal'ciğim :)

      Sil
  2. bloğunuzu inceledim ne kadar güzel şeyler yapmışsınız.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma.yeni yeni bebekler gelecek o zaman takibe devam :)

      Sil

l,inl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...